Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Zenderaanbod ▾
- Op welke zenders werkt de app? De Gesproken Ondertitels app leest van 19 zenders de ondertitels voor.Nederland: NPO 1, 2, 3, RTL 4, 5, 7, 8 en Z, Net5, SBS6, SBS9 en Veronica. Vlaanderen: Één, Canvas, VTM, VTM 2, VTM3, VTM4, VTM GOLD, Play4, Play5.
Downloaden en proberen ▾
- Kan ik de app eerst gratis proberen? De Go-app kun je gratis downloaden bij Google Play en de App Store. Gedurende de eerste twee weken kun je hem ook gratis proberen. Om de app daarna te blijven gebruiken is registratie en een abonnement op het Webbox-platform nodig. Kies daarom op tijd de optie ‘Aanmelden’ om de app aan te melden bij het Webbox-platform. Zonder registratie en abonnement wordt de functionaliteit van de applicatie na de proefperiode beperkt tot één dagelijks wisselende willekeurige zender.Voor gebruikers die al aangesloten zijn op de diensten van het Webbox-platform blijft deze app ook na de proefperiode gratis. Maar ook dan dient de app wel op tijd geregistreerd te worden om van de volledige functionaliteit gebruik te blijven maken.
- Waar vind ik mijn App-ID? Open de app ‘gesproken ondertitels’. Houd je toestel in landscape modus (horizontaal). Klik op het tandwieltje rechtsboven. Je kom bij de instellingen terecht. Nu druk je op het woord ‘info’. Hier vind je de specificaties waaronder ook het App-ID.
Samen met de Webbox ▾
- Hoe werkt de app in combinatie met de Webbox? De Go-app is in eerste instantie een uitbreiding van de dienstverlening voor gebruikers van de Webbox (bezoek voor meer info Webbox.nl). De app maakt gebruik van hetzelfde platform op internet voor de gesproken ondertitels. Gebruikers van de Webbox hebben al een abonnement op het Webbox-platform en kunnen derhalve de app gratis gebruiken naast de Webbox. Aan een Webbox-abonnement kan één app ID van Android of één app ID van iOS gekoppeld worden. Dit abonnement van €5,95 per maand wordt via een machtiging automatisch geïnd.
Hoe kom ik aan de Go-app? ▾
- Waar download ik de app? De Gesproken Ondertitels-app kun je gratis downloaden in Google Play voor Android en de Appstore voor iOS gratis.
- Gebruik van de app zónder Webbox Gebruikers van de app die geen Webbox hebben, dienen zich via deze website te registreren op het Webbox-platform en het bijbehorende abonnement van €5,95 per maand te betalen. Dit gebeurt via een machtiging. Per registratie en abonnement kan één app ID van Android of één app ID van iOS worden gekoppeld. Het Webbox-platform is voor wat betreft de gesproken ondertitels aanzienlijk aangepast zodat ook de Gesproken Ondertitels-app gebruikers ervan gebruik kan maken.
- Moet ik de app altijd registreren? Ja, registratie is altijd vereist. Ook als je hem gratis blijft gebruiken in combinatie met je Webbox abonnement. Kies op deze website de optie ‘Aanmelden’ om de app te registreren.
Wat zijn de kosten? ▾
- Wat betaal ik voor het abonnement? €5,95 per maand. Ben je in het bezit van een Webbox dan betaal je geen extra kosten maar moet de app wel gekoppeld zijn aan je Webbox. Dit doe je via de aanmeld knop op deze website.
- Waarom betaal ik abonnementskosten? Solutions Radio ontvangt voor de ontwikkeling en onderhouden van de Gesproken Ondertitels-app geen subsidie. Voor de financiering wordt geen gebruik gemaakt van het tonen van reclame of het verzamelen en verhandelen van gebruikersdata. Het door gebruikers te betalen abonnement draagt bij aan het dekken van de aanzienlijke investeringen voor het ontwikkelen van de app. Ook het onderhoud en ondersteuning horen hierbij.